"domu teātris te acīm izlikts. la la laaa.
nopietnās un nenopietnās izrādēs. galvenajā lomā Viņa .."

piektdiena, 2010. gada 17. septembris

Veca draudzība nerūs

30.,31. JŪLIJS
RŪTAS

   Kalendārā pie 30.jūlija man stāv ierakstīti daži vārdi: Rūta, mopēds, 7l, ceļš, Klāvs, rīts. Tas vien to vakaru neraksturo, bet rosina man atcerēties, kā braukājām ar to pusdzīvo mopēdu, kā gājām savas bērnības takas, kā sēdējām, pļāpājām un pārsteidzām ar saviem piedzīvojumiem. Vēl līcīši un kisiņi Pāces centrā. Tumša, tumša nakts. Tad vēl bija tik silts, ka pus četros no rīta maiciņās staigājām. mm
   Aina acu priekšā, kā guļam blakām uz ceļa ar skatu zvaigznēs. Viss griežas un līst lietus. Tad tā draudzības saikne man pavisam stipra likās. Aizvien liekas!

   Un vēl! Cik es laimīga nākošajā rītā tos 10km soļoju mājās. Es tiešām staroju..

Rūčumiņ, gaidu tevi atkal ciemos. Es apsolu saņemties, laboties un aizlaist ar pie tevis! ;p


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru